الباشا عنده هيبة السي فود 😎🦞 يعني رجعلنا زمن البشوات… بس المره دي بالبوري والجمبري 👑 واللي يقولك زمن البشوات انتهى… قوله يبقى إنت لسه مجربتش أسماك الباشا 🐟🔥 عشان الجمبري عندنا متربي في قصر… مش في البحر 🦐👑